Saturday, November 13, 2010

130 - Windows 7 Korang Tak Original?

Post ni khas untuk pengguna dan pelanggan WINDOWS7 yang kedekut haloba nak mampos akan duit korang untuk beli WINDOWS7 yang original. Tapi kalau korang beli yang cetak rompak pun, WINDOWS tu tak kan muflis, malahan aku rasa korang pulak yang menyirap bila ada mesej yang tak menyenangkan untuk korang lihat. Contohnya.......

Bila dah jadi macam tu, bermacam2 masalah lah yang korang akan hadapi, contohnya bila on je PC or Laptop akan keluar mesej suruh cari windows yang original, tak boleh set wallpaper, tak boleh nak update benda baru dari windows dan yang sama waktu dengannya. Kemudian ada jugak yang PC or Laptop dia terus tak boleh buka sebab masih lagi berdegil guna Windows yang cetak rompak.

Jadi, cara nak selesaikan masalah kedekut korang tu, FORMAT BALIK LA PC OR LAPTOP KAN. Lepas tu jadi kedekut lagi install Windows yang cetak rompak dan berlaku lagi perkara sama. Entah bila korang nak serik kan.. haha!

Aku kat sini nak tawarkan kepada orang2 yang kedekut duit nak beli windows original, supaya crack kan Windows korang dan menikmati semula keindahan dan kenikmatan menggunakan PC or Laptop seperti anda membeli WINDOWS yang ORIGINAL..

Apa yang korang perlu buat sekarang adalah, KLIK perkataan DOWNLOAD CRACK HERE di bawah dan download CRACK WINDOWS 7 yang di namakan REMOVE WAT. Crack ni telah di rekacipta oleh seorang manusia yang aku rasa lebih kedekut dari korang. So aku harap lepas nikorang boleh enjoy dengan kehidupan baru yang lebih aman dan selesa dengan WINDOWS yang 'ORIGINAL'. Dan dengan perasaan Riak dan Takabbur korang boleh la kata YUCK FOU to ORIGINAL WINDOWS. haha!

No comments:

Post a Comment